1:a Advent

Gårdagen spenderade vi som bekant i Dorotea. Först Adrian´s dop, fika uppe på kullebacken och sen en visit hos svärmor där vi fick oss en god middag. Efter att vi lämnat henne åkte vi till svärfar. Vi blev kvar hela kvällen i princip. Kattis kom förbi efter hon hade slutat jobbet också. Vi var hemma rint ett snåret. Kring Varpsjö så visade termometern 12 minus vid hemfärden inatt. Känns att vintern nalkas på allvar, men det är bra =) Idag var vi på folkan och åt julbuffé. Det smakade bra faktiskt ! Därefter drack vi kaffe på svängvägen och nu håller vi på att julpynta. Hänger upp julstjärnor, ställer upp ljusstakar, byter gardiner m.m. Riktigt mysigt med andra ord. Tänkte meddela att jag skall även detta år ha en julkalender på bloggen. Jag förstår om ni helst vill att jag skriver den själv, men det är rätt svårt och vissa dagar saknar man fantasi. Alltså lär det inte bli något bra resultat. Men jag har hittat en julkalender på tuben som jag ska lägga ut varje dag fram till jul.



Älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Farsan!

Kul Thomas.

Hoppas det blir nått i stil med Kurt Olsson.

2009-11-30 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0