Torsdag

Hittils under dagen så har det dammsugits och diskats. Och snart ska vi upp på byn och handla lite. Vill hade pratat om att ev. fara till Dorotea idag men det blev så sent. Hade ju även skrivit om att fara och hämta en LP-spelare. Men jag får se när det blir. Hur kvällen ser ut vet jag med andra ord inte. Men något hittar man väl alltid på ! Har vunnit två LP skivor till på Tradera. Såssialdemokraterna och Collection. Går ju som en dans det här ; ) Ser fram emot nostalgikvällen jag ska ha med Jansson framöver ; ) Hur helgen ser ut vet jag inte riktigt. Men det jag vet med säkerhet är att Lisa jobbar hela helgen : / Blir ev. någon grillning imorgon. Har tyvärr inte så mycket mer att skriva för tillfället. Får väl återkomma med ett inlägg senare ikväll.





Älskar dig gumman min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0