Snart helg !

Under dagen har jag saltat köttet som jag tinade upp igår. Ska bli gott med rökt kött. Var ju ett tag sedan man rökte sist. I övrigt så fick jag en utav mina LP skivor idag, För jaevle bra. Nu väntar jag bara på den andra. Den kommer troligtvis imorgon. Ska ta och köpa flera framöver, så fort börsen tillåter. Känner samtidigt lite panik med tanke på att jag vill få tag på alla innan dom försvinner för gott ! Sen har jag ju ett antal kassetter som ska till samlingen också. Compendia Ultima boxen låg just nu ute på Tradera. Utropspriset var 1500 :- vilket var alldeles för mycket för mig !! Men jag ger mig inte för än jag har allt ; ) Vet inte riktigt om jag har något mer att berätta för tillfället. Kanske återkommer senare med ett inlägg.


En utav mina stora drömmar !




Älskar dig Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0