Sisådärja !

Nu var fas-fordon klar också. Känns bra som fan ! Ska kontakna körskolan imorgon och höra hur jag ska göra med resten. Mina svåraste frågor, instuderingsfrågor m.m. Blir nog tamme fan kanon det här. Ska läsa boken också, plugga som ett jävla djur ! Har även under dagen läst en blogg som enbart handlar om Meduza. Killen som har bloggen hade något som hette divShare. Man kan med detta lägga upp låtar på bloggen/hemsidan. Ska ta och se om jag lyckas fixa det. Blir ju perfekt när man ska lägga upp veckans låt. Slipper man anväda youtube då det inte finns vilka låtar som helst. Men med tanke på hur dålig jag är på sådant så lär jag ju inte lyckas. Men om inte annat kan man ju höra med supporten uppe på berget ; ) Nu kommer gumman snart hem skulle jag tro. Ska ta och sätta mig framför teven.


NileCity, Weiron i ottan.


Love you L !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0