Pissväder !

Under min sista körlektion idag så började det att regna. Trodde att det var något tillfälligt, men icket. Å andra sidan var det ju inte bra väder imorse heller. Har som sagt vart på körskolan idag. Ids inte säga något mer om det. Har skrivit samma sak ett par dagar nu när jag berättat om hur det gått. Är ingen förändring, snarare bättre. Så är läget. Har precis diskat och tänker ta mig en kopp kaffe. Vidare så ska jag ta och läsa lite körkortsboken och därefter blir det nog sängen. Blev rätt sent igår och var riktigt trött imorse. Ska även packa inför morgondagen, sover i Lse imorgon hos en klasskompis sen gymnasiet. Ska på en riskutbildning imorgonkväll så jag hinner inte med bussen hem. Och på torsdagsmorgon far jag till Hörnefors runt halv 7 för att köra halkbanan. Blir fina fan ! Har inte så mycket mer att säga än att jag är väldigt lycklig. Tack för att du finns gumman =) Är så underbart att leva med dig : ) Älskar dig Lisgumman !
Och det är ju tisdag vilket betyder att jag ska lägga upp en dragspelsvideo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0