Onsdag

Gumman har precis åkt till Dorotea för att jobba kväll. Tidigare under dagen så har vi vart upp på byn och införskaffat grovsalt. Ska röka älgkött på fredag. Så jag har tagit upp köttet för att det ska tina tills imorgon då jag ska salta det. Hur kvällen ser ut vet jag inte riktigt. Efter att Jansson vart på middag igår så kom Mattias förbi på kaffe. Det vart tal om lite av varje. Skulle ev. höras ikväll och kanske fara ut och jaga bäver. Hoppas på det iaf. Skulle vara roligt att fara ut en sväng innan säsongen är slut. Om inte annat så får jag väl hitta på något annat. Har ju en körkortsbok jag ska läsa också ; )
Har inte mer att säga förtillfället. Men jag kanske återkommer senare.



Första bäver jag skjöt



Älskar dig gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0