Ny vecka

Under gårdagen så befann jag mig i Lycksele och på körskolan. Hade två körlektioner vilka gick smärtfritt och utan kollision. Måste säga att det gick jävligt bra ! Har två stycken imorgon också, blir till att ta bussen på morgonen. Det var väl vad man skulle kunna säga om gårdagen.

I söndags så fyllde ju som bekant älsklingen 22. Vi åkte till Vilhelmina tillsammans med morsan, farsan och brorsan för att äta lunch på hotellet. Måste säga att i det stora hela så var maten bra. Kan inte säga att jag blev jätte imponerad av den, men den kom inte upp igen så. Däremot så var det andra som inte var nöjd med maten. Den fick inget toppbetyg helt enkelt. Efter att vi kommit hem från Vilhelmina så bar det av till Dorotea. Vi skulle hälsa på Lisa´s mamma och pappa. Var där hela kvällen, kom hem runt 11.

Denna dag kommer att se ut på följande vis. Lisa åker till Dorotea för att jobba snart. Och jag åker till Junsele för att hälsa på Othilia. Kvällen spenderar jag nog tillsammans med min körkortsbok. Gäller att ta mig igenom den, sen ska jag börja plugga vägmärken. Ska tamme fan klara det den här gången. Har fått en bra bedömningen utav dom på körskolan så förhoppningsvis går det här rätt fort. Vet inte något mer förtillfället. Men det är ju tisdag och då ska dagens dragspelsinslag upp på bloggen för allmän beskådning.


Lyckovalsen


Jag älskar dig mer än något annat gumman min. Du betyder så jävla myckett. Du är det bästa som finns och det bästa jag har !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0