Måndag !

Har suttit och pluggat lite inför körkortet. Är en del man ska kunna, det måste jag säga. Men jag tycker inte att det går sådär jätte dåligt. Tycker det går förvånansvärt bra med tanke på att det är ett par år sedan jag höll på sist. Har även vart till Junsele i eftermiddag och hälsat på Othilia. Ska snart slå på en film och sedan sova. Tänkte försöka komma upp tidigt imorrn. Har en del jag skulle behövt göra. Om helgen kan jag säga såhär att den bestod av grillning och öl. Fredagen var bara lugn, såg teve. Lördagen innehöll grillning, fotboll och öl. Var en trevlig helg faktiskt. Vart inte som jag tänkt mig, men helt okej. Kommande helg så blir det arbete med jaktlaget. Vi ska såga och klyva upp en vedtrave. Viktigt att vedboden är välfylld tills hösten ; ) Har även tänkt att tina upp och salta lite älgkött på fredag som jag ska röka under lördagen. För att hinna med det så är det nog bra om jag är där ganska tidigt. Får väl dock se om det blir av ; ) Men jag har hyffsat mycket rökbitar som bara ligger i frysen. Har även gjort en del fynd under dagen. Fick besked via mail igår att jag vunnit 3 stycken auktioner på Tradera. Två stycken Lp´s med Meduza. För jaevle bra och Gasen i botten. Samt en affisch. Känner riktigt jävla nöjd faktiskt =) Mer ska det bli så fort jag har råd. Köpen som jag gjort hittils överstiger inte ens hundra kronor tillsammans !

 





Älskar dig Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0