Jahapp

Då var det tisdag. Har kommit hem för ett tag sen, följde gumman till bussen. Hon jobbar några dagar denna vecka och var tvungen att ta bussen eftersom att hon lämnat in bilen på lagning. Den blir nog klar i veckan, men tills dess får hon åka buss. Exakt hon jobbar vet jag inte riktigt. Igår kväll så var vi ute och åkte bil. Vi for ut till Yxsjön, var och hämtade några fågelholkar till farsan. Sedan begav vi oss ut efter granbergsvägen och helvete va älg vi såg. Sammanlagt sex stycken. Oxe,ko och kalv samt ko med dubbelkalv, ser lovande ut inför jakten ; ) Innan vi for hem så gjorde vi upp eld och gjorde klämmackor. Problemet var bara att vi glömt mackjärnet hemma, men de gick bra ändå ; ) Sitter just nu och väntar på att körskolan ska höra av sig. Ringde dit igår och skulle anmäla mig till en intensivkurs. Han var upptagen och skulle höra av sig senare, vilken han inte gjorde så han hör väl av sig under dagen. I övrigt så har jag fått jobb ett tag framöver nu, känns jävligt bra =) ! Ser att Lovisa tyckte vi hade fint hemma, sånt är alltid trevligt att höra. Ska ta mera bilder så du får se hela lägenheten.


Säkkijärven Polkka




Jag älskar dig mer än något annat Lisagumman !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja det tycker jag att du ska göra !!! Så vi får se mer :)

2009-05-05 @ 12:21:34
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Farsan

Ja han var femjävlig på att spela!!

2009-05-05 @ 20:14:07
Postat av: Anonym

Problemet är bara att vi inte har någon kamera längre, det glömde du nog skriva dit ;)

2009-05-05 @ 22:32:09
Postat av: Sambon

Problemet är ju bara att vi inte har någon kamera längre, det glömde du skriva dit ;)

2009-05-05 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0