Jaahaja

Då var det slut med daglig vistelse i Lycksele för denna vecka. Har haft två körlektioner idag och har imellan dessa pluggat teori. Repetionsfasen är nu klar. Det här går ju tamme fan som en dans =) Till veckan så har jag körning mån, tis, och onsdag. Onsdag kväll har jag en riskutbildning som är obligatoriskt. Dagen därpå, d.v.s torsdag, ska jag till Hörenfors för att köra halkbanan. Så slutet är nära kan man säga. Hoppas allt går bra bara =) I övrigt så har jag inte gjort så mycket. Mattias är på besök, vi dricker kaffe och ser Nionde Kompaniet. En riktigt höjdarfilm utav Colin Nutley ! Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt. Blir ev. en tur till Yxsjön, ska hämta en LP-spelare hade jag tänkt. Har ju några Meduzaplattor nu som jag kan spela ; ) Det är vad jag tänkt att göra imorrn, naturligtvis så ska ju gumman med också =)

Älskar dig mer än allt på denna jord gumman min =)





Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag röstar för att åka till Dorotea en sväng och hälsa på eva och hennes skrutt :)

2009-05-20 @ 21:15:37
Postat av: Linnea

Men duuu! Hörnefors är ju nära Umeå.. Hälsa på då?

2009-05-21 @ 21:29:34
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0