Incident !

Fick en kommentar utav min älskade Sambo. Hon påpekade att jag inte berättat om vad som hänt med hennes kamera ; ) Kvällen vi var ut och åkte bil så hände det en sak med kameran. Vi for på svängvägen för att låna farsans bil. Åkte sedan hem på fågelstigen för att hämta lite grejjer. Jag hade plockat fram kameran för att ta med den. Innan jag satte mig i bilen så skulle jag in i förrådet och hämta något, minns inte vad det var. Ställde iaf kameran på biltaket. Glömde naturligtvis bort den när vi åkte ! När vi kommer upp på byn och svänger vänster mot OK vid Maggans Ekonomitjänster så ser jag kameran flyga av biltaket ! Satans helvetes jävla skit ; ) Den går naturligtvis inte att använda, så nu vet ni det ; ) Men jag har garanti på min kamera. Ska ta och lämna in den någon dag.
I övrigt så vet jag inte så mycket. Åker till jänta en sväng i eftermiddag. Gumman bil är på lagning hos Kent men beräknas vara klar imorgon. Nu lär ju bilen gå så bra att vi inte vill sälja den, eller va säger du älskling ? ; )
Håller på med faserna till körkortet. Märker att det har inte försvunnit så mycket kunskap sedan sist. Hoppas det går fort det hära. Skulle ju vara fina fan : ) Håller även på med ett annat projekt. Sparar ut skepparkrans, men det tar tid och är svårt att jämt vid rakning. Växer så satans ojämt !


En bild från en tid då jag hade skepparkrans !



Älskar dig Lisagumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0