Härligt !

Har nyss fått i oss middagen. Älgstek, råstekt potatis och sallad. Helt underbart gott ! Vi satt även ute i det fina vädret på balkongen och åt. Just nu sitter jag och dricker kaffe innan vi ska iväg en sväng. Blir en tur till Yxsjön, ska ställa iordning lite inför morgondagens rökning. Hämta lite al jag ska elda med. Ska även se över lite andra saker. Hur resten utav kvällen kommer att se ut vet jag inte riktigt. Men vi håller på att städa toaletten och ordna i skåpet. Ska flytta om hyllorna lite så det blir mer plats. Vi har tänkt att ha en utav tvättkorgarna där. Som det är nu så är det rätt fullt ! Sen är det även Grannfejden på tv ikväll så det blir väl att se det också.


Weiron i Ottan



Älskar dig mer än allt Lisagumman min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0