Halkbanan !

Ber om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår. Men jag befann mig som bekant i Lse. Igår afton var det riskutbildning på körskolan innan dagens halkbana. Tog i princip hela kvällen. Vill inte påstå att det inte var något jag inte redan visste eller kunde. Men det var trots detta intressant. Imorse runt halv 7 åkte jag till Umeå. Gjorde omkörningar på vägen dit, körde rondell efter rondell ute på Ersboda och slutligen snurrade runt i stan ett tag. Tog även foto för korkortet som jag förhoppningsvis har snart. Eftermiddagen tillbringade jag på halkbanan. Var en del övningar vi skulle göra. Stanna för hinder, väja för hinder och kolla bromssträcka. Måste säga att det var riktigt roligt =) Där skulle jag kunna vara en hel dag, om man får köra som man vill ; ) Nog var det en och annan avåkning. Banan var helt enkelt för liten ; ) Nej men det var lärorikt och riktigt riktigt kul ! Insåg verkligen vilken dålig kontroll man har på riktig halka. Men riktigt verklighetstroget blev det ju inte med tanke på att hindren var så pass tydliga. Och efter att kört sträckan en gång så hade man ju lärt sig precis hur der såg ut och vad man skulle göra. Kvällen blir då bara lugn, är så satans trött. Har blivit alldeles för lite sömn i veckan !


Meatloaf - Dead ringer for love
Hörde den på rock-klassiker idag och täntke att den ska jag banne mig lägga upp på bloggen ikv.


Love you my dear. DU är ALLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0