Fredag

Gumman har åkt till Dorotea och blir där ihelgen. Hon jobbar hela helgen och kommer hem på söndag. Idag har jag inte hunnit göra så mycket än. Vart och handlat lite grann. Ska nämligen grilla ikväll. Tog upp älgbiff igår som jag ska prova att grilla, har inte testat förrut så det ska bli intressant. Har iaf läst om att det ska bli bra och grilla biff av älg. Hur helgen i övrigt ser ut vet jag inte riktigt. Ska iaf läsa på körkortet lite, börjar dra ihop sig till skrivning. Har även halkbana till veckan. Känns bra att det flyter på, har aldrig vart så nära förrut ; ) Sitter just nu med kaffekoppen och funderar på vad jag ska välja som fredagens låt.


Mimikry - Kuken står på Mats Olsson

Alternativt


The Errols - Kuken står på Mats Olsson

Låten är naturligtvis skriven utav vår okrönte konung Errol Eddie Meduza Norstedt. Fanns dock ingen video med honom och denna låt på tuben så det blev dessa två istället.




Älskar dig Lisa !

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Lycka till med körkortet! Denna gång fixar du det!

2009-05-22 @ 23:17:10
URL: http://tittaintillmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0