Fredag

Tog en behövlig sovmorgon, riktigt skönt =) ! I övrigt så har vi vart och handlat lite, samt tvättat. För en stund sen så gjorde vi bort maten och nu väntar jag på kaffe. Kvällen ser ut på följande vis att vi åker till Vilhelmina en sväng. Vi hade först tänkt åka till Umeå och kolla på Björn Rosenström. Men vi kände att det skulle bli så drygt så det fick bli Vilhelmina ist. Pinkan har nyss O.S.A´t och kan kommer om en stund. Blir fina fan det. Skulle höra av mig till Jansson en stund innan vi åker. Han skulle ev. haka på. Kruxet var bara att skulle hjälpa sin bror med bilen ikväll och visste inte när han var klar. Men vi ser väl om han tänker följa. Isf kör vi över Varpsjö och hämtar upp honom.
Imorgon Lördag är det 50års kalas som står på menyn. Tommy från jaktlaget fyller 50 så det fest för honom. Blir nog riktigt trevligt skulle jag tro. Men det blir nog inte sent. Vi åker till Dorotea söndag, då det är morsdag. Sen skriver jag upp för körkortet på måndag så jag tänkte gå igenom boken och repetera lite som jag har svårt att komma ihåg. Hoppas, hoppas och åter hoppas att jag klarar det ! För då har jag enligt min mening gjort bort det värsta !
Och eftersom att Björn Rosenström spelar ikväll så får han även medverka på fredagens låt.


Björn Rosenström



Love you Leezah !

Kommentarer
Postat av: Sambon

Det kommer att gå bra, du kommer att klara skrivningen!

2009-05-29 @ 20:39:31
Postat av: Idamari

Skrivningen kommer gå galant. Lyckatill!

2009-05-29 @ 23:27:18
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0