Det går bra !

Har suttit och pluggat till körkortet ett tag nu. Och nu är C-fasen klar. Har fas-fordon och lite andra tester kvar at göra. Men det känns bra att det går frammåt och inte jävlas så mycket. Läser även boken imellan åt. Den här gången ska jag jävlar i mig klara det ; ) Sitter just nu och lyssnar på Meduza, helvete vilken gud ! Blir nog troligtvis en hyllnings-tatuering till sommaren. Även Lisa har tänkt att tatuera sig igen. Vi berättade det för BOAK ihelgen och han var också sugen. Så vi kanske får ta en resa till sommaren ! Har ju hittat en tatuering som jag skulle vilja göra. Den finns på omslaget till albumet, You aint my friend.



Som ni ser så skulle jag ju ha haft lite schysstare överarmar än vad jag har nu. Men man kan ju ev. förminska den så att den rymms ; P Tror det blir fina fan det serru ! Vidare idag så ska jag ha Jansson på middag. Sill, potatis och en lättöl. Lite midsommar över det hela. Får kanske Mattias på kaffe senare ikväll också, vi skulle höras.
Ska även meddela senaste nytt från Hooden. Igår så satt jag och Lisa i köket och pratade. Då ser jag i periferin hur en kille praktiskt taget flyger fram på andra sidan gården. Då har ett gäng killar skjutsat honom sittande på huven på en bil och sedan nitat. Vet inte riktigt vad jag ska säga, men alla sysselsätter sig med något. Lisa berättade även att dessa herrar legat på raggen redan runt sex tiden på morgonen när hon for på jobbet.

Ska lägga upp dagens dragspelsinslag.




Älskar dig Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0