Ber om ursäkt !

Ber om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår. Men det kom massa emellan så det fick vara. Var och hämtade gummans bil på verkstan. Nu verkar den vara i ordning, hoppas det iallafall. Men jag får väl höra när gumman kommer hem vad hon tycker. Resten av kvällen tillbringade jag med körkortsboken. Läser och gör tester på internet. Måste säga att jag tycker det går hyffsat ändå. Men det är ju en hel del kvar att läsa och göra så det är inte till att ligga på latsidan.
Älsklingen kommer hem ikväll, efter ett par dagars vistelse i Dorotea. Vad vi ska fördriva tiden med är ännu oklart. Vi har pratat om att vi kanske ska grilla någon dag iaf. Det var väl vad jag hade att berätta för tillfället. Ska lägga upp veckans låt. Jag återkommer ev. med ett inlägg senare idag.


Metallica - One


Älskar dig gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0