Äntligen Måndag

Dagen har jag tillbringat i Lycksele och på körskolan. Haft två körlektioner och pluggat teori. Körningen går riktigt bra, gjort enkelriktat och cirkulationsplats idag. Teorin går inte dåligt den heller, förvånandsvärt bra måste jag säga. Men å andra sidan har jag inte lagt ner så mycket energi på något pluggande någon gång. Idag börjar ett nytt liv. Jag och gumman har börjat med GI. Inte för att jag vet om jag behöver det, men det är ju roligt att se om det funkar. Vilket dom säger att det gör. Vi får väl se. Kvällen har jag hittils spenderat framför teven. Har sett Stefan och Kristers nya revy, Solsting och Snedsprång. Kan väl inte påstå att det är den bästa revy dom har gjort. Men jag tycker inte den var dålig. Ingen av dera revyer är dåliga. Imorgon blir det Lycksele igen. Körlektioner och mera teori. Lisa stannar i Dorotea imorgon, p.g.a jobb. Jag stannar i Lycksele på onsdagkväll eftersom det är halkbana på torsdag och vi åker rätt tidigt. Gumman skulle hämta mig på torsdagskväll i Lycksele, så förhoppningsvis så har jag klarat hemvägen ; ) Det var vad jag hade att berätta om dagen. Återkommer imorgon med ny information.




Eftersom att det är måndag så bjuder jag på en golåt från tuben.


Jävlar Anamma - Äntligen Måndag


Älskar dig Lisagumman !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tur att din sambo spelade låten för dig ;)

2009-05-26 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0