Umeå

Vi anlände till Umeå runt klockan nio imorse. Första anhalten var på lasarettet där vi lämnade av Lisa´s mamma som skulle göra en del saker. Medans hon var där så var jag och älsklingen och snurrade runt på byyn om man kan utrycka sig så ; ) När Lisa´s morsa var kvar så hämtade vi henne och tillbringade resten av dagen på stan. Var på Clas-Ohlssons, Dressman m.m. Ska även tillägga at vi var på McDonalds och åt lunch. Och hörredu Bocka det finns visst små cheeseburgare för tio kronor. Har dokumenterat med en bild som du kommer att få som mms, senare ikväll. Så 12-13 kr är endast skitsnack ; P !! Middagen blev på kinaresturangen Eurasia. Känner oss ganska slöa så det blir nog bara lungt. Vi hade tänkt att gå på bio ikväll, men det blir troligtvis imorgon ist.
I övrigt så är hotellrummet till belåtenhet. Ligger mitt emot filmstaden, nära älven och bredvis Harrys. Ni som kan Umeå litegranna vet säkert vars det är. Kanske återkommer senare, om inte annat imorrn !


Rätt gammal bild. Älskar dig gumman !

Kommentarer
Postat av: Boak

Där har jag med bott i tre dagar när jag tog ADR i Umeå för drömfabrikens räkning =)

2009-03-10 @ 19:55:34
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0