Tvätt torkning tvätt torkning

Har tvättat allt nu. Det har också torkat i omgångar. Men allt är tyvärr inte torrt. Det tar tamme tusan en hel dag att tvätta ! Skulle ju kunna hänga upp det sista inne i lägenheten för att spara tid. Men klockan är ju trots allt 15.15 så det spelar ju ingen roll. Det var ju så att jag skulle fara på svängvägen och börja riva inne i garaget. Men klockan är ju så mycket så jag lär väl inte hinna mycket idag. Men börja det ska jag banne mig göra ; P Skall även äta där så då kan jag lika gärna sätta igång. Nej som sagt, det tar tid att tvätta ! Det finns ju torktumlare i tvättstugan, men man vill ju inte torktumla allting. Skulle vara fint med en tvättmaskin i lägenheten ; ) Jaja nog om detta !


Haha ja han är oslagbar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0