Trådlöst internet

Vi har ju som bekant fått in internet i lägenheten. Lisa har en router sen tidigare så någon sådan behövde vi inte köpa. Kopplade in routern för ett tag sen och skulle försöka få igång det. Inställningar såsom ip, dns m.m. har jag fått från kommunen så det har jag. Pratade även med Bocka och han gav mig instruktioner hur jag skulle göra för att få till det. Men i vanlig ordning så har jag naturligtvis inte lyckats. Jävla fan, aja jag får hoppas att Bocka kan komma och hjälpa mig någon kväll. För jag kan då fan inte ! ; P Nu ska jag ta och kolla efter några fler jobb. Ha det kära läsare !

Love you L

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att hitta din blogg också. Det är ju hur kul som helst att följa bloggar, helst släktens..... Kul att du träffat Lisa, hon verkar vara allt för dig......Ha det bra!

2009-03-18 @ 21:36:29
URL: http://tittaintillmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0