Tisdag.

Har tillbringat förmiddagen i skrubben. Gått igenom lådor och sorterat. En del ska fraktas på svängvägen, tur att det finns extra utrymme där man kan stoppa saker man inte använder men inte heller vill slänga. Sen ska givetvis en del saker ut i förrådet vi har här också. I övrigt vet jag inte så mycket. Ska fara och handla om ett tag, blir älgkött och potatis till middag ikväll. Lisa har jobbat fram till klockan tolv idag och åkte därefter till Vilhelmina med svärmor. Dom skulle dit och handla en sväng och sedan så kommer gumman hem. Har även ringt och fixat en tid för synundersökning. Måste ha det för att få körkortstillståndet. Sen är det bara att börja ; ) Ska följa Jansson någon kväll i veckan och hälsa på Mr.Pink också, hoppas det bjuds på kaffe ; P Ska lägga upp veckans dragspelsinslag också. Vill ni ha något speciellt på bloggen så får ni säga till. Har ju inte hört något ännu så jag kör på som vanligt. Nu ser jag att postbilen kommer så jag ska avrunda detta inlägg och ut för att hämta posten.



Lite annorlunda dragspelsinslag.



Älskar dig Lisa !

Kommentarer
Postat av: Farsan

Hej Thomas! Vilken härligt, häftig dragspelsvideo du lagt upp idag.

2009-03-03 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0