Snart helg !

Fy satan va veckorna går fort. Det blir måndag och innan man vet ordet av så är det fredag och helg. Men och andra sidan så är det optimalt om man längtar efter helg ; ) Idag har jag iallafall burit en ved till mor och far på svängvägen. Har även gjort en synundersökning. Skrivit ut ansökningspapper för körkortstillståndet och fyllt i det. Ska skicka in det imorgon. Och så fort jag fått tillståndet är det bara att ringa körskolan. Har även hunnit med att grejja på lite hemma i eftermiddag. Torkat ur garderoben inne i Lisas rum, där vi ska ha sängkläder och lite annat. Torkat bort tapetlim från dörrar och lister. Satt upp gardiner i tv-rummet och Lisa har hållt på att rensa ur lite lådor. Har även samtalat med min far och han hade köpt tapeterna. Så till helgen blir det kanske tapetsering : ) Vi ska då iallafall pyssla på hemma så vi blir klara någongång. Har fått ett glädjande besked idag, Robert är hemma ihelgen också. Kan ju inte bli mer optimalt !! Vem vet, han kanske hälsar på ; P I övrigt så är jag lycklig över att jag har min flickvän !



Här är hon förresten =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt att ni har kommit så långt!

Vad är de för körkort du ska ta?

2009-03-05 @ 18:47:59
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0