Snart helg

Har nu suttit och betalat lite räkningar som jag har denna månad, bl a till If Metall och NetonNet. Tänkte skriva ett inlägg nu innan jag ska göra lite mer nytta. Ska sätta upp en gardinstång inne i köket så vi får upp några gardiner. Ger mig fan på att det är gipsvägg så jag ska ju igentligen använda gipsplugg. Men det känns så öndigt att använda sådan plugg för en ynka gardinstång. Den är så jävligt att få bort sen också, dessutom blir det sånna fula märken.  Jaja, nog om detta. Ska även fara och häls på lilljänta i eftermiddag. Var ett bra tag sedan, alldeles för länge. Men nu ska jag iaf dit =) Ja det var väl det jag hade att berätta. Kanske återkommer med ett inlägg senare ikväll.



Älskar dig LISA !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0