Snabbis !

Ska snabba mig att dra ihop ett litet inlägg. Har nu gjort klart det mesta i garaget, nu återstår det bara att måla och bygga trall. Har gott riktigt bra faktiskt, och det är inte utan att man känner sig manlig när man bilar med denna antika maskin ; ) Ska tvätta av mig lite nu innan strömberg kommer, vi ska på lärcenter och kolla vilka utbildningar som är tillängliga. Idag mellan 15 och 20, tror jag det var, presenteras utbildningar som amn inte behöver läsa på distans. Så det kan ju ge något ! Efter att vi har varit där så tänkte jag fortsätta ute i garaget tills gumman kommer hem. Då ska vi äta och sedan ska Lisa skjutsa mor&far till Wärdhuset. Det var något speciellt där ikväll så dom skulle dit och äta !


Ursäkta om jag lät otrevlig i telefon BOAK ; )


Älskar dig mer än något gumman min. DU är så jävla mysig =)

Kommentarer
Postat av: Boak

Tackar =) Det var liksom meningen att du skulle låta så där ändå så jag är nöjd :D

2009-03-25 @ 18:42:53
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0