Ny vecka !

Under dagens lopp så har jag ordnat lite hemma. Hunnit med en del faktiskt, bl a dammsuga, diska, sätta upp en lampa m.m. Känns bra när det syns att det blir förändring. Strömberg har också varit förbi på kaffe och surrat en stund. Lisa har jobbat till tolv idag och har stannat i Dorotea. Hennes mormor&morfar har åkt upp till Dorotea från Dalarna och ska vara där ett par veckor. Vet inte riktigt när Lisa kommer hem, men hon har svärmor med sig då iallafall. Vi ska åka till Umeå imorrn och vara där ett par dagar. Kanske ska berätta lite om gårdagen eftersom att det inte blev något inlägg igår.

Vi gick igenom alla lådor igår för att se vad vi kunnde frakta på svängvägen. När lådorna var uppe på vinden så letade vi åt routern för internat samt några lampor som vi skulle ha. När vi gjort det så vi även fick mat. Riktigt bra faktiskt ! Vi stannade kvar på svängvägen ett tag. Sen kännde jag att det skulle vara gott med chips till kvällens Beck-film. Det blev alltså ett inköp av chips innan vi begav oss hem för att se den. Det var väl vad gårdagen bestod utav. Vet inte om jag har så mycket mer att berätta förtillfället.

Ingvar Hirdwall. En sånn här granne skulle man ha. Man lär ju aldrig ha tråkigt !




Jag och älsklingen i Fjällsta (Östersund). Hemma hos Mickis och Jimmy, inflyttningsfest i Sommras.
Älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0