Ny vecka !

Idag har jag vart en sväng på apoteket för att inhandla en del preparat. Inget märkvärdigt, men det skulle ju vara bra om det funkade =) Håller även på att ladda batteriet till borrmaskin. Ska nämligen sätta upp en tak-krok inne i badrummet. Skall även börja med maten så fort älskligen ringer och meddelar att hon är påväg hem. Det är ju tisdag och då är det fisk på menyn. Tro inte att vi följer detta benhårt, nejdå. Är bara för att vi inte ätit fisk på ett tag ; P
Igår bakade vi fikabröd. Anledningen till det är att vi får besök från Dorotea, av Lisas pappa, hennes bröder och Britta. Även min mor och far skulle komma på besök.

För ett par år sedan så var vi ett gäng som brukade vi fira nyår uppe i Högland. Jag och Emil hittade då åt ett kasettband, Streaplers - Jag kan se i dina ögon. Det är den bästa dansbands-samlingen vi har hört på band någon gång. Det resulterade i att vi nöte bandet dygnet runt i ca 3-4 dagar. Jag började leta efer skivan på internet och hittade åt den. Jag köpte naturligtvis skivan när jag hittade den. Men efter ett par fester och en rejäll mängd reper så är skivan obrukbar. Men jag har lyckats lägga in låtarna på datorn så jag måste säga att jag är jätte nöjd ! =)
Har googlat fram en bild som ni ska få se. Ska även lägga upp veckans dragspels inaslag.



Underbart !





Veckans inslag



Jag älskar verkligen dig Lisagumman !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack till er för gott fikabröd och en trevlig pratstund.



Carina och Hans

2009-03-17 @ 21:22:28
Postat av: Anonym

Tack till er för gott fika och trevlig pratstund.



Carina och Hans

2009-03-17 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0