Marknad

Det är den årliga vintermarknad denna helg. Hur den kommer att arta sig vet jag inte rikgit. Men det jag vet är att vi ska ut ikväll, på folkan. Äta tacobuffé och sen spelar Riff Raff Ruff. Dessa herrar har man sett tidigare och dom brukar vara rätt bra. Riktigt bra faktiskt ! Dom har en tendens till att spela Runke Ball i slutet av uppträdandet. Vi ser att vi har folk från Åsele med i publiken så vi drar väl Runke Ball ! Den frasen har man hört ett par gånger och man blir lika glad varje gång ; ) Lisa slutade kvart över tre så jag skulle tippa på att hon är hemma snart. Innan hon åkte hem skulle hon göra något ärende. Blir nog fina fan de !



Deras logga som är inspererad av porrtidningen Aktuell Rapport. Aktuell Rapports logga följer nedan.


Något cesurerad ; )




Veckans låt är Stolt när ingen ser av Vargflock. Har den på en skiva och nött den länge nu. En riktig höjdare måste jag säga ! Vargflock är grabbarna från gruppen Hel, även sångaren i Dagaz gästsjunger i några av deras låtar. En del känner säkert till det, andra inte.



Älskar dig Snygging !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0