Lördag

Igår var vi på kalaset för Magnus Sjöström. Det ägde rum på folkan och var riktigt trevligt. Det började med tacobuffé och sedan fest. Det var riktigt lyckat och det var mycket folk som man kännde på plats ! Även Riff Raff Ruff gjorde bra ifrån sig, som alltid ! Sista låten var naturligtvis Runke Ball, vilket resulterade i nöjda vrak framme vid scenen. Mycket vrål, riktigt bra =) Man var helt lyrisk ; ) Idag har jag och Lisa vart ute och tittat. Vi var först upp när vi vaknade och köpte en hamburgare, samt lade en visit hos Jansson för att se hur han mådde.
Vi var hem en sväng och tog det lungt innan vi skulle upp på torget för att titta på när Viktor hade uppvisning med crossen. På vägen upp gick förbi Strömberg för att hämta Boak, Pinkan och Strömberg. Även Adam kom hit idag för att hälsa på. Han stannar tills imorrn. Om ni tycker jag skriver knepigt så är det för att jag inte har motivation till att skriva något just nu. Men jag tänkte att jag är ju tvungen att berätta lite om vad som händer. Nu sitter vi och väntar på att Lillante och Ida, samt Robert och Sofia ska komma. Blir nog trevligt värre. Sen är det utgång, närmare bestämt Wärdshuset.




Väldigt god öl !



Du är världens absolut bästa flickvän. Du är mitt allt och jag älskar dig mer än något ! Du är Underbar !

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0