Ljuva morgon !

Det är en ljuv morgon måste jag säga. Har ju bokat tvättstugan från klockan sju. Så jag har varit ner och startat en maskin. I väntan på att den ska bli klar så har jag hunnit äta frukost och nu dricker jag kaffe. Är riktigt skönt att kliva upp tidigt faktiskt. Man har ju nästan glömt bort hur det  är att kliva upp tidigt sen man slutade på galven.
Hur som helst så hade jag Bocka på besök igår. Han skulle hjälpa mig att fixa internet, vi lyckades inte. Det är riktigt knepigt det här. Bjöd då honom på fika iallfall ; P Ska ringa till kommunen och be dom komma hit och grejja det.

När tvätteriet är över så ska jag bege mig på svängvägen för nästa etapp. Har lovat farsan att jag ska göra om lite i garaget åt honom. Två väggar ska slås bort. Kan meddela att jag har bilmaskin till förfogande ; ) Blir nog kanon !
Gumman hon sover fortfarande och jag tänker inte väcka henne heller. Hon börjar jobba halv ett idag och slutar runt nio ikväll. Det var vad jag hade att berätta såhär på morgonkvisten. Ska dricka upp kaffet och gå till tvättstugan snart igen.
Veckans låt ska också upp naturligtvis.


Denna vecka är det Larz-Krizters med låten Carina. Riktigt höjdargäng ! Har själv deras senaste skiva och den
kan jag verkligen rekommendera !


Älskar dig Lisalej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0