Ja då var det kväll

Sedan förra inlägget så har jag fått upp lampan i köket, samt spolighten inne i vardagsrummet. Kökslampan var inga problem alls att få upp. Det var värre med spotlighten inne i vardagsrummet. För att kunna skruva fast den så var jag tvungen att borra nya hål i lampan. När jag skulle borra hål i taket så var jag för nära dosan så att betongen gick sönder eftersom. Orkar inte gå in på hur det gick till, men det gick dåligt iallafall. Men jag lyckades få det att sitta till slut. Imorgon hade jag tänkt fara upp på Lappmarks EL och köpa en kåpa som jag ska sätta över stickproppen, inne i köket. Ev. också köpa lampor till spotlighten med svagare watt, lyste så förbannat starkt. Märker att det börjar bli en massa onödigt vetande. Men nu har ni iallafall ännu ett inlägg att läsa !


Puss på Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0