Grisväder !

Tycker att det kan sluta snöa, det är ju för fan vår nu och jag vill inte ha mera snö. Vi att det ska töa bort och att isen börjar fara på åarna så att man kan ut och jaga bäver. Men men, det kommer väl de också. Idag har vi vart upp på Pallins och köpt gipsplugg. Efter att fästerna för gardinstången inne i köket var uppsatt och att vi hängt upp gardinerna igår så såg vi att det inte blev riktigt bra. Så vi bestämmde oss för flytta efter fästerna lite grann. Har nyss gjort klart det och nu väntar jag på att min far ska komma och hjälpa mig med kökslampan. Den skall sättas upp, blir nog fina fan de. Har inte så mycket mer att berätta just nu. Får väl se om jag återkommer med ett inlägg senare ikväll.


Veckans dragspelsinslag är en riktig bra bit !



Älskar dig Lisa !

Kommentarer
Postat av: Farsan

Haha. Vilken kanonvideo. Den är ta mej fan bättre än originalet! Den kan du ha i flera veckor på bloggen.

2009-03-31 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0