Fint väder !

Det är strålande väder ute. En sådan här dag önskar man att man hade en skoter. Men men, får väl köpa mig en någon dag då jag har råd. Lisa har åkt till Dorotea för att jobba och blir där tills imorgon = / Imorse när jag vaknade så kom hon med frukost på sängen, hon är helt jävla underbar. Tack för att du finns älskling =) Jag sitter och spelar Wordlink på King.com, fördriver tid igentligen. Väntar på att Jansson ska komma förbi. Har en del saker som jag skulle ha gjort innan han kommer så jag ska väl få det bortgjort. Igår så åt vi en god middag och tog det lungt. Såg tv och drack kaffe, ja så skulle man kunna beskriva kvällen. Lisa hann även med att baka tekakor. Dom blev jättegoda, hon är så duktig så ; )
Så om du läser det här senare ikväll gumman så kan du väl kommentera så att jag vet att du mår bra : )

Jansson ska som sagt komma förbi. Vi är ett gäng som är bjudna på herrmiddag hemma hos Wiklunds. Blir nog riktigt trevligt ! Var ett bra tag sen jag var på herrmiddag nu faktiskt. Ha en bra kväll allihopa !


Base och Jansson under en armbrytning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0