Det har hänt en del

Som rubriken lyder så har det hänt en del på sistone. Ska börja med att berätta att vi var på bröllop i Lördags. Emma och Magnus skulle ju som bekant gifta sig. Och både jag och Lisa tyckte att det var jätte bra och fint arrangerat. Många tal och musikinslag. Allting var jätte fint och vi hade riktigt trevligt. Vigseln ägde rum i Höglands kapell och festen var på Folkan. Har en del bilder som jag tänkte lägga upp.


Magnus och hans lillebror

     


Barnen hade musikuppvisning

   


Stämmningen var på topp

   


Brudparet skär tårtan

   



Blev ett gäng bilder som sagt. Men det var så fint allting så jag skulle vilja lägga upp alla ; P Och igår så hade vi våran 1 årsdag. Det är otroligt vad tiden har gått fort. Känns som att det var nyss som vi träffades. Men jag trivs så otroligt jävla bra tillsammans med denna kvinna. Jag älskar henne mer än allt. Och vill absolut inte leva utan henne. Hon är det vackraste och underbaraste som finns på denna jord. Vet ju att jag skrivit det här ett x antal gånger tidigare. Men jag kan inte sluta prata om det, och jag tänker inte göra det heller. Så, Lisa jag älskar dig och jag ser fram emot många många år framöver med dig ! Din föralltid !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0