Det går frammåt

Har nu bilat det som skall bilas. Skall fylla igen utrymmet samt städa upp allt grus. Sen har även farsan vart och köpt färg så det är inte omöjligt att jag sätter igång att måla senare ikväll också. Slutligen skall det byggas en trall också. Virket är dock inte inköpt ännu, så det får bli när det är köpt. Förkylningen som jag har dragit på mig har släppt lite granna, iaf i halsen. Näsan är dock tätare än en miljonär ; ) Lisa jobbar kväll och stannar i Dorotea till imorgon. Vet inte så mycket mer just nu. Kanske återkommer med ett inlägg senare ikväll !


En sådan använder jag. Tänkte försöka göra Jansson lite avundsjuk. Han blev avundsjuk på en förfest hemma hos mig på Finnpålsvägen innan en julfest med ÅVAB. Jag hade lånat en slagborrmaskin av märket Hilti utav Vattenfall. Jag intalade Jansson att det var min och han hävdade att det var riktigt manligt !


Veckans dragspelsinslag


Lisa du ska veta att mitt hjärta slår för dig och att du betyder allt !
Jag älskar dig mer än ord kan beskriva !
DIN !!!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Bra video!!

2009-03-24 @ 20:31:15
Postat av: Janson

Djävulberg vilken maskin. En riktig OLD School modell dessutom, skulle gemig tusan på att Ingvar Kamprad hade säkert en liknande då han byggde sitt första IKEA. Avis 2009

2009-03-25 @ 06:08:32
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0