Dålig uppdatering

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat på två dagar. Ska bättra mig betydligt ! Tänkte fortsätta där jag slutade i fredags. Tvättade klart och begav mig på svängvägen. Satte igång med rivandet runt 4 snåret. Jag tänkte att jag gör väl det jag hinner och sen får jag väl fortsätta någon annan dag. Men det gick förvånansvärt fort måste jag säga. Rev väggarna och taket, samt tog bort elen. Kanske ska berätta att det jag håller på att riva är ett utrymme i garaget hos morsan och farsan som denn förre husägare har haft som matkällare.
Det jag har kvar nu är att bila bort en vägg i betong. Sen skall det fyllas igen och byggas trall. Är besvärligt att förklara. det var väl vad man skulle kunna säga om fredagen. Lördagen blev lugn, inga större utsvävningar. Vi såg Robinsson på kvällen och jag måste säga att det var då en hög med semesterlystna idioter. Jaja, kanske får ställa upp nästa år ; ) Igår så grejjade vi lite med Lisas bil, vi lånade garaget på Vattenfall. Frammåt kvällen så hade vi bestämt oss för bio och så blev det. Nya Wallander visades, Hämden, så jag, gumman, farsan och lillebror var och såg den. Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen. Jag har ju sett bättre filmer, men jag har även sett sämre. Jag gillar ju den typen av filmer så jag måste nog säga att jag tyckte om den. När filmen var slut var det bara att fara hem för att se nästa film. Sista Beck av den nya säsongen, I guds namn. Den visste jag redan på förhand att den var värd att se !

Idag hade jag tänkt att fara på svängvägen och göra klart det sista. Men jag vaknade med halsont imorse så det fick helt enkelt vara. Får ta det senare i veckan. Lisa har jobbat till tolv idag och jag antar att hon snart är hemma.






Älskar dig Lisa !



Kommentarer
Postat av: Baok

Du ska inte trätt på folke när man ska hälsa på dig!!

2009-03-24 @ 13:35:11
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/
Postat av: huvudbrydd

Vem är Folke??? Har jag missat nåt? :P

2009-03-24 @ 16:18:45
URL: http://huvudbrydd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0