Då var det helg igen !

Det har blivit fredag denna vecka också. Började dagen med att Hellström var förbi på kaffe. Efter ett par koppar och en stunds surrande så for vi på galven som hälsade på. Där var allt som vanligt och i sin ordning ! Blev prat om den rådande lågkonjukturen och hur dåligt det går för alla företag. Det drabbar alla, hoppas att det vänder snart ! Innan jag for hem så var jag på systemet och köpte några burkar öl utifall att jag far på middagen imorgon. Skulle vara trevligt, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Får väl se hur jag gör !
Igår när vi kommit hem från Umeå så fick vi besök utav Lisa´s mormor & morfar. Dom skulle hämta Lisa´s mamma så vi slapp åka till Dorotea och sedan tillbaka. Senare på kvällen så samlade vi ihop en del saker som mor&far skulle få tillbaka. Vi körde dessa på Svängvägen där vi fick kaffe och stannade ett tag och pratade. Slutligen var vi och handlade mat innan vi for hem. Det blev tidig säng, vi var båda trött efter Umeåvistelsen. Dessutom har ajg åkt på en satans ryggvärk. Vet inte riktigt om det är någon nerv så ligger i kläm eller om jag har legat/suttit knepigt.
Nog om detta. Just nu så håller jag på att förbereda kvällens middag. Håller på att koka potatis som jag sedan ska steka upp. Vidare så blir det Pannbiff med grönpepparsås. Ska svänga ihop en sallad också. Blir nog kanongott !

Det är som sagt fredag och jag ska lägga upp veckans låt. Jag brukar för det mesta fundera ut under veckan vad jag ska ta för låt. Men den här veckan så har jag int funderat ut något alls. Hur som helst blir det Volbeat. Gumman tycker om denna grupp så man kan säga att det är för henne. Men även jag gillar dem.


Volbeat - Radio Girl

♥ Älskar dig Lisa ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0