Tjena !

Tänkte ger er en liten rapport från kvällen. Efter middagen som bestod av stekt lax och gurksallad så åkte jag och älsk upp på byn för att handla lite. Därefter så kollade jag på Legal Bootleg vol.2 som jag fick med posten idag. Inspelad konsert från Torsby 1994. Av legenden och konungen Errol Eddie Meduza Norstedt. Synd att ljudkvaliten är dålig. Inspelad med videokamera av modell äldre så det förklarar naturligtvis saken. Men och andra sidan så får man den där speciella känslan ; ) Den var riktigt bra hur som helst. Ska försöka buda till min ettan när jag får råd, och naturligtvis när det finns ute för budgivning. Senare frammåt kvällen så har vi sett 50 first dates. Med Adam Sandler i huvudrollen, har sett den förut men den går att se på.

Jag skrev tidigare att jag skulle pyssla på hemma idag, vilket jag har gjort. Diskat, dammsugat och skurat hela lägenheten. Passade även på att dammtorka lite när jag ändå var i farten. Kände även att våran grill skulle behövt en uppfräschning. Så jag tömde ur gammal kol och torkade av den. Är trevligare när man ska till och grilla. Det var väl vad man kan säga om idag tisdag.


Legal Bootleg vol.2




Idolbild på BASE


Love you L

Kommentarer
Postat av: Jansson

Vafan har Lisa låst in dig i skrubben??

2009-06-04 @ 13:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0