Tisdag

Tack åter igen för gratulationerna. Klart jag kör hem från Lycksele nästa vecka svärmor ; ) Idag så ska jag diska, städa och eventuellt boka tvätt-tid. Får se hur jag gör. Tänkte även se till att maten är klar då gumman kommer hem från jobbet. I övrigt vet jag inte så mycket mera. Har en hälsning till BOAK, Jag kan tänka mig att köra någon helg framöver om vi tar det svenska mästerverket ; )  



Ett svenskt mästerverk ! Lägg till lite Meduzasound så har du den perfekta sommarbilen !



Alternativt storebror 245. Lite större, lite brutalare ! Ett praktfullt exemplar från vår fauna.



Även kusin 142 fungerar bra på den svenska landsbygden.


Slutligen ska jag lägga upp veckans dragspelsinslag.



Ja han är härlig Janne Winblad ; )


Älskar dig Lisagumman !

Kommentarer
Postat av: Boak

Jag tror det svenska mästerverket kan vara lite för våldsamt för dig ännu. Du måste nog skaffa lite erfarenhet först för då konung av svensk landsväg sätter ner hästklovarna i backen är det farligt ;)

2009-06-02 @ 14:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0