Summering av helgen

Tänkte att jag skulle ge en liten summering utav helgen som varit. I fredags så var det skolavslutning för Lisas bror och för min bror. Jag var hemma i Åsele under dagen för att titta på lillebror. Och åkte sedan till Dorotea. Vi grillade och hade det allmänt trevligt. Senare under kvällen så åkte vi hem till Åsele där jag tog på mig ansvaret som chaufför till Janne, Boak och Uffe. Naturligtvis så följde älsklingen med också. Färden gick mot Lycksele där det var student. Vi åkte rätt sent från Åsele, vilket resulterade i att vi kom dit rätt sent också. Hur som helst så skulle uffe och janne in på hotellet. Efter en halv timme så ringde de och skulle ha hämtning. Under tiden de var inne så låg vi på raggen. Det blev en pizza som avslutning på kvällen och sedan så åkte vi hem.

På lördagen, alltså igår, så var jag, gumman och robert ute och åkte bil under dagen. Var ut till Gafsele en sväng där janne, uffe, pinkan och boak höll till. De skulle hjälpa åhman och mogge med deras bastuflotte. När vi hade kommit hem så tände vi grillen. Vi käkade middag, drack en öl och drog sedan till Jansson där det var fest. Under kvällen så var vi lite varstans. Hemma hos Boak, pizzan och Hembygdsområdet. Trots vädret så måste jag säga att jag hade riktigt roligt =) Var hur trevligt som helst !

Idag så tog vi en lång sovmorgon, vi sov till halv två ungefär. Var ut och åt med morsan och farsan runt fyra. Sedan åkte vi till Rosendal. Rosendal liggen bortanför Insjö. Där finns ett hus som det sägs spöka i. Har vart dit för ett par år sedan och hade nästan glömt bort hur det såg ut där. Och jag måste säga att det inte såg ett dugg skräckinjagade ut. Men någon annan kväll, kanske till hösten. Är det ju inte omöjligt att det är lite mer olustigt. Slutligen blev det ett par skogsbilvägar innan vi beegav oss hem. Nu har vi hyrt en film vi ska se.



Älskar dig mer än allt gumman min !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0