Summering av den gångna veckan.

Hade ju lovat en summering utav veckan som gått. Onsdag och Torsdag så var vi ut till Yxsjö för att fiska. Onsdagen kastade vi bara med drag och fick några gäddor innan vi fåt hem. Kanske ska säga det att det var Lisa som fick mest ; ) Det var hur som helst en fin kväll att vara ute på. Torsdagskvällen var vi också ute och fiskade. Då metade vi och fick ett gäng abborrar och mörtar. Dock läckte båten så mycket så man fick ösa vatten hela tiden. Men förhoppningsvis så är den tätare till veckan. Jag och gumman har pratat om att fara ut och fiska till veckan också. Är riktigt härligt att vara på sjön när det är fint väder =)

I fredags så gjorde jag inte så mycket mer än att jobba. Åkte till Dorotea på kvällen, såg teve och tog det lungt. På lördags morgon så åkte jag till Ysxjö för att röja. När jag väl kom igång med röjningen efter att ha jävlats hit och dit så var det så satans varmt så jag pallade fan inte med. Röjde en halv timma ungefär sen orkade jag fan inte mer. Var så satans hett så det kändes som om man stod i en jungel. Senare under gårdagen så åkte jag till Dorotea igen. Lisa, svärmor och jag var och åt mexikansk buffé på campingen. Var riktigt gott måste jag säga ! Under kvällen så åkte vi bil och drack öl. Lisa körde och jag tog ett par pilsner. Var ut till Lajksjö och tittade, där det var den årliga Lajksjö festivalen. Vi gick aldrig in, men det var rätt trevligt faktiskt =) Tack för en underbar kväll gumman =) Sen fick man ju se en BMW kasta runt vid Lajksjökorsningen. Vilket alltid är underbart att se ; )


 

Starship - We Built This City
Riktigt skön låt !



Lisa, du är verkligen mitt allt. Älskar dig mer än något annat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0