Snart helg

Klev upp runt halv tio idag. Farsan ringde och undrade om jag kunde hämta brorsan efter skolan idag. Han går ut nian imorrn och skulle ha hem en den grejjer från skolan. Varken morsn eller farsan hade tid så jag tänkte att det kan jag ju göra. Får jag ju även köra det svenska mästerverket ; ) Som sagt så går brorsan ut nian imorgon, ska upp till hembygdsområdet för att titta. Det brukar ju vanligtvis vara i kyrkan. Men när det håller på att repareras så får det bli hembygdsområdet istället. Senare under dagen så åker jag till Dorotea. Lisa´s bror, Anton, går också ut nian så det är till att gratta honom också. Sen fyller ju faktiskt svärmor år, så självklart måste jag fit och gratta henne. Hur resten av helgen ser ut vet jag inte riktigt än.

Lisa åker till Dorotea runt ett idag för att arbeta. Hon stannar även kvar där inatt. Vet inte riktigt vad vi ska göra fram tills dess. Skulle ha behövt fara på affärn och handla lite. Sen skulle det vara bra att beställa blommor redan idag så man kan hämta ut dem imorgon istället för att ev. stå i kö. Brukar ofta vara det sånna här dagar. Hittils idag så har jag förutom att hämta bilen, polerat bordet inne i tv-rummet ännu en gång. Samt diskat. Hade tänkt att åka på galven och dricka kaffe senare idag =)



Älskar dig Lisagumman. Tack för kommentaren, den värmer =)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis till körkortet!! Hälsa även lillebror från mig på hans examensdag =).

2009-06-11 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0