Skolavslutning.

Lillebror gick ut nian idag, så jag har vart och kollat på avslutningen. Kände mig rätt gammal när jag funderade på att det är sex år sedan jag gick ut. Men men, säger ju sig själv att man inte blir yngre för varje dag som går ; ) HAr vart grymt trött idag efter att jag under morgontimmarna vart chaufför till Lillmatte. Var ju visserligen bara han och jag, så det var ju inte så värst påfrestande. Men jag var jävligt trött när jag kom hem kring halv 5 imorse. Jag skulle upp klockan 8, så det kändes inte allt för trevligt ! Nu är jag iaf i Dorotea hos svärmor. Gummans bror, Anton, går också ut nian idag. Som jag skrev tidigare så fyller svärmor år idag. Vi ska grilla och blir nog här ett tag för att sedan åka till Åsele. Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte ännu. Men det blir säkert nått trevligt, gumman är ju med : ) Ska inte bli långrandig. Ska lägga upp veckans låt. Och denna vecka blir det ett mästerverk utav de hårda grabbarna !


AC/DC - Rocker
Angus har riktigt sköna moves ; )




Älskar dig mer än allt gumman min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0