Sen middag och biltur

Vi kom hem för ett tag sedan efter en biltur till Lycksele. Jag tänkte att jag skulle köra lite inför morgondagen så vi åkte en sväng till Lycksele. Jag, Lisa och morsan ; ) Hoppas verkligen att det går bra imorgon, skulle verkligen vara skönt ! Nu väntar vi på att stripsen ska bli klara inne i ugnen så vi kan äta. Det blir kebabtallrik. Efter maten så blir det en dusch och sedan avfärd mot Dorotea. Svärmor och Adam ska med till Lycksele imorrn så vi åker därifrån. Det var väl vad jag hade att säga idag. Hoppas som sagt att det går vägen !

Love you L !


Kommentarer
Postat av: mickis

Lycka till, det här klarar du galant! ;)

2009-06-08 @ 21:12:22
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Boak

Grattis BASE, nu får man se upp i gathörnen i Åsele när du kommer farande :D

2009-06-09 @ 14:06:47
Postat av: Farsan

STORT GRATTIS THOMAS! Och tack för ölen.

2009-06-09 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0