Ny vecka !

Ber om ursäkt för att jag inte skrev någon blogg igår. Men tro det eller ej så har det vart fullt upp. Med bad, matlagning, handling m.m ; ) Men nu skriver jag ju iaf. Vi har precis ätit tacos och just nu står jag gör iordning kalopps inför morgondagens middag. När det är klart så tänkte jag ta en dusch och sedan åka ut till Yxsjö. Ska se hur det är med båten och ev. täta den om det behövs. Hade vart bra att ro ut lite ved till holmen, men jag får se hur jag gör. Vi tänkte ev. fara ut och fiska till helgen, laga mat ute och må allmänt gott. För övrigt så har det gått bra att jobba idag. Går riktigt bra över lag måste jag säga. Värmen gör ju dock att der går åt en hel del energi. Men det är å andra sidan härligt med sol.
 Nej nu ska jag göra klart kaloppsen och ta itu med mera bestyr. Vila får man göra tids nog som Jansson skulle ha sagt.


Veckans dragspelsinslag


Jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Du är mitt allt och min glädje. Allt man gör med dig är underbart. Kan inte fatta att du är min ! Du är utan tvekan det bästa som hänt mig. Jag älskar dig LISA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0