Nu så

Nu verkar det funka så jag gör ännu ett försök. Under dagen så har vi vart på svängvägen och hjälpt mor&far med altanen. Var tänkt att vi skulle till Junsele och hälsa på Othilia. Men så blev det inte. Vi är rätt less nu ! Under kvällen har vi vart till Yxsjö en sväng. Syftet med resan var att hämta en rulle med tjärpapp till pappa. Vi var även ner till sjön och kollade till båten. Förhoppningsvis så blir der en tur till helgen. Är det fint väder så vore det ju underbart =)  

Morgondagen ser ut på följande vis att jag ska skjutsa gumman till Dorotea innan hon börjar jobba. Väl i Dorotea ska jag handla några saker till farsan innan jag åker hem. Sen blir det nog till att hjälpa mor&far. Har tänkt att hinna städa också. Har en massa att göra imorgon. Men jag klagar inte, skönt att ha dagen planerad =)
Nu ska jag lägga upp dragspelsvideon som skulle läggas upp igår igentligen.


Lars Karlsson Durspel & Pierre Eriksson Dragspel Diatonic Accordion


Love you Leezah !

Kommentarer
Postat av: Farsan

Bra video.

2009-06-18 @ 10:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0