Natt

Har suttit och kollat på tuben nu ett tag. Efter det att vi gjort en handlingslista och kollat på teve. Tidigare under kvällen så har vi vart på svängvägen och hälsat på en stund, vi skulle låna en häftpistol. Det är nämligen så att vi fick två affischer som informerade om en serie bilevengemang som händer under sommaren, utav Daniel Svensson. Vi lovade att sätta upp dessa ute på byn, och det har vi nu gjort. Det är såhär att jag brukar låna en liten yxa utav farsan när jag jagar, eller är på skogen i annat ärende. Han har köpt en ny yxa till mig som jag fick ikväll. Inte dåligt med en ny yxa, tack för den =) Som jag skrev så har jag kollat runt på tuben och hittat en låt som jag tycker att mor&far ska lägga till på sin repertoar. Ingen dum låt att spela när ni är ute !


Kurt Olsson & Damorkestern - Läs inte brevet jag skrev dig
Är det så att ni gillar låten så letar jag gärna fram fler åt er.


Morgondagen ser ut på följande vis. Lisa ska äta lunch med Frida, jag ska klippa mig och sen ska vi handla. Om jag kommer ihåg det så ska jag fara på svängvägen och låna möbelpolish. Tänkte jag skulle polera upp bordet i vardagsrummet. Har haft den ungeär 1 ½ år och det ser redan slitet ut, riktigt slitet ! Förhoppningsvis blir det finare.

Jag älskar dig mer än allt Lisa. Du är det underbaraste som finns och det bästa jag har. Du är värd det bästa, du är värd guld ! DIN, nu och föralltid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0