Japp !

Har suttit och brännt ett par skivor nu. Medan datorn brännt så har jag kollat runt på tuben. Har tittat på en del avsnitt med Fråga Bertil från filmen Lösvikt. Är den senaste filmen med Robert Gustavsson. Jag måste säga att han är förjävla bra. Har skrattat så jag nästan ramlat utav stolen ; ) Tänkte därför att jag ska lägga ut ett par klipp till allmän beskådning. äR verkligen värt att se ! När jag är klar med bränningen så ska jag ta ocg limma ihop en hylla som vi har inne på toalleten. Den har börjat åka isär, så jag har tänkt att åtgärna detta innan något ramlar ner och går sönder. Älsklingen som har vart i Östersund idag är nu påväg hem. Hon är i Åsele om drygt en timme skulle jag tro. Då blir det mat och vad kvällen har att erbjuda senare vet jag inte riktigt. Vi får väl se.


Fråga Bertil


Fråga Bertil. Haha, han är helt otrolig ; )


Love you Leezah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0