Japp !

Som en del säkert redan vet så klarade jag körkortet igår. Men jag känner att måste skriva det på bloggen också, för er som enbart följt händelseförloppet där. Uppkörningen gick jätte bra och det var inga funderationer alls. Kändes riktigt bra faktiskt när vi parkerat bilen i slutet utav uppkörningen och han sa att det här var inga problem =) FY FAN så skönt att det är bortgjort. Har ju intalat mig själv att aldrig mer öppna körkortsboken. Men och andra sidan kanske man skulle ha tagit för motorcykel nu medans minnet är färskt ; ) Nu kan man ta sig vart man vill utan att åka med någon. Dessutom kan jag ju köra åt andra som vill dricka sprit också ; )
Sitter och dricker kaffe parallelt med bloggskrivandet. Vart så satans slö efter maten så vi gick och la oss en stund. Somnade naturligtvis och vaknade för ungefär en halv timma sedan. Tänkte gå ut till tvättstugan och se om det är ledigt. Skulle nämligen ha behövt tvätta lite grann. Men innan jag gör det så ska jag lägga upp gårdagens dragspels inslag. Det blev så sent innan vi va i Dorotea igår så vi bestämde oss för att stanna där tills idag då Lisa ändå skulle jobba. Hade då ingen tillgång till dator så naturligtvis blev det inget blogginlägg.



Chinka Bazara - Ragnar Sundquist



Älskar dig mer än något annat på denna jord !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis underbaring! :) Jag är stolt över dig, och jag älskar dig! :)

2009-06-11 @ 01:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0