Ja vad säger man

Barnkalas igår ?! Lilljänta fyllde alltså ett år igår. Ett helt år har hon blivit. Men igentligen skulle man ju kunna säga den 12, var ju då jag blev "pappa". Hur som helst så var gårdagens besök hos jänta inte som jag tänkt mig. Inte för att jag åkte dit för någon annan anledningen är för henne. Men jag tror inte att jag har vart med om värre, aldrig känt mig så obekväm och så hatad. Skrämmande att se hur "vuxna" människor kan bete sig. Snacka om att sitta i en bur ! det klargjordes verkligen vem man verkar vara och vad man är värd. Anser att man inte behöver säga vad man tycker om vissa människor alla gånger. Eller säga, men visa det framför allt.
Men nu blåser förändringens vindar. Nu är det slut ! Nu ska det sättas hårt mot hårt. Det här är inte bara jobbigt för mig. Det tär på mina medmänniskor också. Dom lider minst lika mycket som jag gör, om inte mer. Om jag själv lider det må vara, men dom ska absolut inte behöva lida för det ! Det är bara jag som kan förändra något, bara jag som kan säga stopp. Och det ska jag banne mig göra hädanefter !


Tackar min familj för allt stöd, Lisa, mamma, pappa och lillebror. Även tack till andra som finns till !

~~

Lisa, tack för att du finns för mig. Tack för att du finns över huvudtaget. Du är det bästa jag har. Älskar dig mer än allt annat på jorden och vill leva med dig livet ut. Utan dig så skulle jag inte klara det här. Skulle inte klara "vanliga" motgångar heller om inte du fanns vid min sida. Du får mig att se något bra bortom allt skit. Naturligtvis så är det bara jag som kan göra någon förändring. Göra något till det bättre. Och det ska fan i mig göras nu. Skulle ha blivit gjort för länge sen. Men nu ska det jävlar i mig göras. Tack för allt stöd jag får utav dig. Jag kanske inte visar min uppskattning tillräckligt alla gånger. Men du ska veta att jag är dig evigt tacksam för allt du gör för mig. Att vakna varje morgon och återigen inse att du älskar mig och att du är min flickvän gör varenda minut till något underbart och fantastiskt. Att situationen har vart såhär länge är ett faktum. Men trots detta så har jag aldrig vart lyckligare ! Det är du som gör min dag hel. Det är du som gör mig lycklig. Det är du som får mig att blicka frammåt och det är du som inger hopp. Ser verkligen fram emot livets alla dagar tillsammans med dig Lisa. Tycker att orden jag älskar dig känns värdelös en sånn här gång. Men jag kan inte med andra ord beskriva hur jävulst mycket du betyder för mig och hur jävulst mycket jag älskar dig !

DIN FÖR ALLLTID !

~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0